22.59


ikväll åkte jag hem till mamma och hämtade skitfoton till imorn
hittade inte framkallningarna av de bättre bilderna så orkar int bry mig

gosade med pärlan och hon verkade så glad att jag var där
åt ur min hand, jamade, purrade och sov i mitt knä
fyfan att man kan älska någon så mkt

imorgon kanske jag ska fika efter fotolektionen
det blir nog trevligt hoppas jag
sen när Elina slutat jobbet ska vi plugga svenska
och sen sover jag över så jag säkert går på gympan
måste skriva träningsrapporten men jag orkar inte det nu
funderar på att gå upp imornbitti och se julkalendern precis som jag gjorde idag
och sen skriva den innan jag promenerar till kungsgård

mamma lovade mig nya vinterskor nästa vecka
då kmr jag verkligen ha skor fram till vintern 2010
känns bra

nu ska jag nog lägga mig för jag har endå inget bättre för mig här

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0