"arriba"


tkr om när du skrattar åt det jag säger

vrf är det så att om jag får någon annan att le så känner jag mig glad?
vet int

iof ler du fint

igår var helt okej även fast jag innnnnte blev kalasfull.
lovisa var en kramig jäkel i över ett dygn och sen gick jag ut med maria
0 :-, inga cash, vi dansade endå, hehe tyrken
sen tappade jag henneeeee och hittade inte henneeeee
gick hem utan jacka, lite småkyligt i december liksom
blubbbbbbbblblllubbbblllu

nu måste jag skynda mig till biblioteket och låna jättemkt böcker
för imorgon ska pernilla och jag till studion
kmr väl antagligen slänga upp resultatet såååatteee
tänker inte säga mer om det nu

och ikväll SKA jag skriva klart svenskan

.

Kommentarer
Postat av: Maria

haha tyrken.. haha usch

2008-12-14 @ 20:24:41
URL: http://scrawl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0