"blablablabalaalaaabaldhakhdsk"


det där är jag
när jag vaknar
och svarar pappa på när jag börjar skolan idag
haha har inte vart på mer än 2 lektioner den här veckan.
jag suger
mkt hårt och länge
nejdå
jag är död bara, helt och hållet
återuppstår på lördag, lovar

jag vill klottra, men jag har inga pengar till sånt skoj
elina och jag ska köpa cans när vi är täta igen, ska bli kul
idag var sista avslutningarna på badet, lämnade lönelappen med
åt 2 bullar, fick en teckning av linnea, som jag glömde i pärmen
skit
hon är söt hursom, jämt glad.
ska bli lite kul att jobba en termin till iaf, fan jag vet inte.
måste skriva cvt och söka andra jobb
måste tjäna mera pengar så jag har råd med mat
så jag slipper gå omkring som en levande död
jag hatar att helt plötsligt ha insett att jag faktist tar hand om mig sj
mamma och pappa har aldrig direkt tagit hand om mig

klappa mig på ryggen och jag hugger din hand
typ så känns det
och jag hugger ju bara för att det är bättre att jag själv får klappandet att sluta
hellre än att det slutar även fast jag vill att det ska fortsätta i all evighet

gud nu vet jag inte ens vad jag pratar om hejsan hoppsan
på lördag ska jag bli jättefull och galen, även fast jag är pank!!!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0