"dina ögon tindrar"


haha jävligt klyschigt men endå fint

julafton började lamt, jag hade huvudvärk och var allmänt lowlowlow
fortsatte i samma stil med en cigg i källaren
och här är en bild på hur ensam och svår jag är



ehrm, pinsamt. wellawella
natten tog en dramatisk vändning
då en fest blev hedrad av min närvaro
jag tog 3an till södertull och promenerade därifrån enda till smedby
pheuw
ölölölöl och mera öl och bastu och svett och inga tårar
men jävligt mkt skratt
imorse var jag bakis som ett härke, det är ovanligt nu förtiden
men får man toast med stekt ägg serverat av en snäll man
känns det jävligt lungt endå
allt var jättekul och jag är glad över att man blev bjuden dit även ikväll
cicci och jag ska dricka öl på världens och sen bege oss dit
kmr nog bli finfinfint det här alltså
julklappar och hårda paket så att säga, haha
fan jag gillart, förjävla sköna lirare

nu har jag precis klämt i mig en big tasty
ska nanna lite ellr bara chilla i sängen ett tag har jag tänkt mig
sen ska jag nog duscha, haha borde det alltså, örk svett
och piffa till mig, wtf to wear aaaaaah

tjubre

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0