en jävligt grå dag


men fika med cicci och pernilla efter fotolektionen
lös iaf upp lite av den annars dystra vardagen
jävligt gött att bara sitta och snacka med trevliga människor
och sen glida lite på stan med gullet
tack cicci, det var mys
sen blev jag även bjuden på kebab eftersom jag inte hade ätit sen igår vid lunch
trevligt det också, mycket
kändes braaa hela grejen & med varm mat i magen även om det var onyttig fettig sådan

nu är jag hemma efter en bilfärd och försöker skriva träningsrapporten till imorn
men hur lätt är det när man inte har word på laptopen
och man inte ens kan öppna den jävla filen?!?!!=?!?!!
obs, inte filmjölk, sådant gott har pappas kylskåp inte sett sen jag var typ 3
jag känner att min längtan till ett eget place inte kunde vara större
typ
min längtan efter sommar kunde ju inte heller vara större
jag vill bara ha lite variation i den här pissiga tillvaron jag lever i
slippa allt jobbigt och tråkigt och deprimerande som omger en
fack vad underbart med en grön gräsmatta och blå himmel

rös vid bara tanken

ryser fortfarande

varje vardag önskar jag att den ska gå skitfort så det blir helg så man får vila lite
samtidigt som jag blir jättestressad inombords pga att vardagarna bara flyger förbi
det är förhelvete snart ett nytt år och allt
jag har ju iaf kommit nånvart med mig sj sen förra året, skön känsla
man får väl hoppas att allt fortsätter i den såkallade rätta riktningen, att jag inte fastnar igen
känns som jag har för lätt för att fastna för saker, folk och ting

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0