............................ helvete






Vrf måste du bli sjuk..........
fyfanfyfan helvetes jävla fittfan skit anal pungspark horvärld säger jag bara

säger någon "det är bara en katt" så dödar jag dne långsamt så får den se hur det känns

Pärlan är den första jag har älskat och alltid kommer älska
när jag varit ledsen, när jag varit glad
hon har alltid varit där och purrat och vart så fin och tröstat mig och verkat förstå
även fast hon bara är en katt

det känns som om det inte är sant
hon ska ju finnas där för evigt?

jag vill inte längre

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

min katt är min absolut bästa och finaste vän.

ligger nära om nätterna när tårarna bara sprutar

och låter mig blöta och snora ner pälsen, det är

så jävla fint.



jag hoppas pärlan blir frisk

2008-12-01 @ 22:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0