mexid mixed up emotions


åkte ner dit för att fixa redan idag så att säga
min vanliga tur, det var tydligen stängt.
nu kan jag inte få det överstökat förrns nästa måndag, fan

hursom tog jag en sväng förbi badhuset
sen köpte jag nytt busskort och cigg (jag måste lägga neeer det här alltså)
och sne råkade jag köpa chips & cola
tröståt detta nere i tvättstugan medan jag glodde hypnotiskt på luckan
snurrade runtruntruntruntruuuuntrunt
nån fittkörring hade snott min ena maskin
henne bitchade jag emot när hon väl kom ner
rätt åtna
kändes bra att skälla på någon
den här dagen har sugit balle
och jag kommer kicka någons ballar
om det visar sig vara så som jag hoppas det inte är
jävla helvetes duuuuuuuuuuu
det kan bara vara du
och fyfuck vad arg jag blir

och sen kmr jag upp från tvättstugan iaf
och en enkel fråga gjorde mig på så mkt bättre humör
söta rara

imorn ska jag och elina gå på bio
det ser jag fram emot
sen vet jag inte vad som sker efter det, men det märks

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0