jag




med tre ord: Lat, in need of mat, ser ut som en kat(t)
ville bli när jag var liten: polis och cirkusartist
är kittlig på: benen. magen. överkroppe lite.
har ett rum som kan beskrivas som: obefintligt, icke existerande
spelar något instrument: fiol och piano
äter absolut inte: lever och älg/renkött
sa senast: "jaså? detsamma"
är bra på: ingenting direkt, har jag kommit fram till. (föreslå gärna nåt)
brukar svära mycket: verkligen mkt
vill jobba som: något roligt som jag kan leva på
gillar att sjunga: jo, fast oftast vågar jag inte
gungar på stolen: händer väl
håller gaffeln i: höger
är stark: jo, relativt. men inget mot förr
använder knark: varje dag
tänker pierca eller tattuera mig: redan piercad, vill tatuera mig, yep
favorit färg: justnu är jag väl mkt inne på rött. men gillar grönt, svart och mörkblått. och vitt
mat: vad som bjuds, jag är inte så kräsen när allt kmr omkring, dock älskar jag kinamat
låt: regina spektor - lady
ämne: svenska och foto
plagg: monki jeans och stor tröja av nått slag
skor: låga tygskor
ställe: gamla biblioteket
tidning: spindelmannen

senaste

person som sovit i din säng: david i somras
som du pratade med: elina
du gick på bio med: elina
som du gick på stan med: elina
som du skällde på: papa
låt du hörde: long nights - eddie vedder
film du såg: madagaskar 2 och titanic
mat du åt: bacon och ägg
kram: elina
puss: linus
känslan: fel
resa: ska till sthlm imorn
glädje: ingen direkt
dröm: tror att jag drömde att jag var glad över nånting, vet inte vad
person du träffade: elina
pratade i telefon med: mamma
personen du fick sms av: linus
gången du åt 7-eleven korv: har det nånsin inträffat?
gången du var utomhus: igårkväll
hela din familj åt middag tillsammans: aldrig hänt
saken du köpte: öl på hugo tror jag ahahaha

hur många foundation har du: inga
hur många puder har du: noll
hur många mascaror har du: 2 tror jag, använder knappt
dricker du för att det är roligt: nej, för att det blir roligare då
har du en bästa vän som är fjortis: malin? hahaha nee
använder du uttrycket omg: nje
har du en bästa vän: 4 skulle jag påstå, men lovisa den främsta
vem säger du allting till: lovisa, elina, maria
vem förstår dig allra bäst: lovisa
vilka kan du inte leva utan: de 4 ovan nämnda

.

Kommentarer
Postat av: purris

fina bästa vän

2008-12-19 @ 23:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0