19.15

Ojojoj
jag får se upp så jag inte börjar skriva här för ofta
nu är det ju trots allt ett tag sen jag skrev och det har ju hunnit hända en del
senast jag skrev var jag glad
jag är fortfarande glad, men därimellan har jag hunnit vara rätt nedstämd
fast vinden i de vattnen vände ju närmare dagarna flöt på till senaste fredagen
dvs i fredags, nu är det ju måndag

Fredagen blev allt jag hade hoppats på & mkt mera
kan knappt beskriva hur jävla roligt det var att umgås med nya människor för en gångs skull
och att de människorna visade sig vara ashärliga
och spontana på alla de sätt som jag tkr om gjorde ju bara saken så underbart mkt bättre!
Jag måste erkänna att jag var mäkta nervös innan
är så dålig på att träffa nya människor, tkr jag iaf, jag vet inte vad andra anser
blir helt stirrig och tror jag ska göra bort mig
oavsett om det är en kille ellr en tjej, en ny vän ellr nåt mer som jag skall möta
Men det gick förvånansvärt bra
Hans vänner var trevliga
Han var trevlig
Väldigt trevlig helg kort sagt

Nu ska jag gå och diska en hel jävla massa
förut när jag kom hem efter att ha badat med Malin så skrubbade jag badrummet
endast för att jag hoppas min far ska tycka att jag är värd att låna ut 1000 kr till
Skulle bli den bästa festivalen nånsin tror jag

EMMABODA, HÅLL TUMMARNA FÖR ATT JAG KOMMER


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0