okei


HUR

Svarar du i telefon:
 hej
Gör du när du är kär i fel person: vrf skulle jag bli kär i fel person? dum fråga
Tycker du om gul-bil-leken: kul när man är på barnsligt humör ellr är jävligt uttråkad
Mycket pengar har du i plånboken just nu: nåra kronor
Mycket är klockan: 21.04
Många kontakter har du på msn: 33
Spenderar du en regnig dag bäst:  med en bok inkurad i mitt täcke

VEM

Är ditt tionde sms ifrån och vad står där:
bacon; Bra. för du är död ringer jag och skäller på dig. Puss döttbacon
Pratar du med på msn: bacon
Ringde dig senast: socgunilla, ellr mamma
Pussade dig senast: maria
Vill du kasta en sten i huvudet på: flera
Saknar du mest just nu: ...david? nej jag vet inte. sommarn. Lovisa.
Ska du träffa imorron: Pernilla tror jag
Sov du med senast: ...öörrr, haha säger jag det blir säkert någon sur ellr arg så nä
Vem fick du senast sms av: maria

JA- OCH NEJ- FRÅGOR

Cyklat utan händer:
alltid, jag är cool
Gråtit en hel natt: typ, en halv iaf
Druckit så du spytt: haha usch, tyvärr
Åkt vattenskidor: ja, sen föll jag på magen i vattnet, aj
Åkt rullstol: yup
Gjort en bakåtkullerbytta: jag är fd cirkusartist så yup
Köpt lösgodig för över 50 kr: nej usch
Haft träningsvärk: konstant från att jag var 11 till att jag var 16 tror jag
Önskar att du var av det andra könet: nej jag trivs utan sånt

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0