leleleele


Jag sitter här och ska ta itu med A4an om ukulelen
som ska lämnas in imorn
nästa vecka är sista gångerna med sång och instrument
efter det ska jag börja med foto B, jiiiiiiippiiiiiiieeeeeee

fyfan va kallt det är ute nu. dör på det här
jag vill bara ha sommar och festival igen
längtar redan. haha
började längta innan festivalerna jag var på var ens över
roskilde och emmaboda nästa år då?
som det är nu är det vad jag vill iaf
villlll veta banden nu!
förövrigt har jag inte mkt pengar kvar av de 4000 jag fått dne här månaden
den sista tusenlappen går väl åt till sannabesöket den 14de.
sen får jag snåla igen
måste fan spara lite iaf, eerrrrrrrrr
jag måste försöka skriva klart mit cv innan onsdag
och lämna in det nu fan
pallar inte barn nått längre, blir så otroligt trött ju

iövrigt känns allt rätt bra
ellr helt okej iaf
den såkallade familjen, big nono
idag hade jag iaf världens mysigaste rundvandring
och lunch/fika på stan med min älskade Lovisa
jag köpte julklapp tillna,
hennes efterlängtade pussmuntelifon, tjuuhu
farsdag-present till pappa på lush, nått schampoo
och sen 4 par trosor & 1 mysbehå till mig själv
hehe. lovisa frågade om jag var shoppingberoende.
nääväl
har ju bara blivit så att jag köpt nånting nu
om jag absolut vill ha det iochmed att jag kan
men nästa månad ska jag fan spara det mesta av inkomsterna.
yes. det måste jag

ahjuste, nu på onsdag den 5e ska jag ju på möte om lägenheten
måste kolla upp tiden för jag har glömt den och tappat lappen, haha fail
åååhåhå. jag är rätt glad i kroppen endå

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0