pollan, shaggan och tussen


alfons är ju borta
men de andra 3 kissemissarna har jag hälsat på
svärtinge är stället jag befinner mig i
glider lite på is osv hemma hos emil, martinisch, maud och micke
bästa plejset, fifan alltså
blev lite mumsig mat och sen har jag glott på tv
med tillhörande soffkuddar, lovisa och emil
förut idag i ljunga såg jag på liftarens guide till galaxen
boken är den bättre må jag tillägga

om 1 vecka kanske jag flyr söder ut
& befinner mig utanför helsingborg(?)
det kan bli kul
om det är snö där kmr någon få fan
nu ska jag nog mest försöka vara social mot de lyckliga tu
ajö för den här gången
vi syns på andra sidan
där gräset är grönare

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0