about


igår vaknade jag ledsen efter att ha somnat ledsen
men det rådde Lovisa bot på under för och eftermidaggen
vi fikade och gick på stan, och åkte sen hem till min mamma
för att hämta maskeradkläder
för jag får nämligen följa med på hennes klassfest!
IHI
Lovisa ska vara Geisha och jag ska vara Fransos
hehehe
jag skall även bli berusad, äntligen
är mer än en månad sist. fy

Nu ska jag iväg och simma och basta
efter det ska jag hämta ut tågbiljetter till Sanna
köpa en baguette och lite cider
och ta en sväng förbi myrorna!
kanske jag även hinner kika förbi erikshjälpen?
Idag bör bli en bra dag för jag är glad
och mina förväntningar är även dom glada

nästa vecka är fortfarande ett frågetecken
men som det ter sig just nu så är jag hemma till torsdag,



        
    
I want to draw you a floorplan
of my head and heart

                                           
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0