chillin


lite mindre än hälften av svenska frågorna kvar till på torsdag
köpte oss varsin godispåse, min till hälten bestående av lysmelk, mMmm
Elina har tydligen skaffat facebook, DAMN YOU FACEBOOK
jag är fortfarande väldigt negativt inställd till den sidan
hon surfade runt där ett tag och jag poserade i hennes spegel, mycket vackert
bilder på det kmr förmodligen
elina däremot poserade i badrummet med sin tandborste, haha
bild på även det kommer

jag längtar till påsklovet och min vildman
kmr precis ha fått lön och även underhåll och studiebidrag
så kmr vara tät som en kysk nunna
HOHOHO

marken jag går på är blöt och kall och luktar döda löv
men jag lever i högsta grad

fy vad jag mår väldigt bra

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0