näääe


Jag vet inte
hela jävla helgen har gått ut på att gå omkring och deppa
både över saker jag har skäl att deppa över
men även över saker jag inte har skäl att deppa över
ellr har jag det?
fanfan jag vet inte
det är läskigt iaf
så jävla mycket som är läskigt nu
och jag orkar inte riktigt ta in allt
är jag dum för det?
är jag dum om jag blivit van att må bra igen?
ellr igen och igen, men att må bra överlag
att inte orka tänka på de dåliga sakerna och fokuserar på de bra istället
är jag dum då? jag är elak?
vafan istället drömmer jag helt galet och vaknar och tror det hänt på riktigt
är det inte meningen att jag ska få må bra nånsin ellr?
jävla skit
varför ska saker och ting alltid vara så jävla pissiga runtomkring mig
fan det här suger ju

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0