tankeverksamhet


jag har funderat på en sak
och det är att alla bilder på mig själv (av mig själv)
upplagda på internet är tagna från ungefär samma vinkel
ellr iaf från vänster sida
detta betyder att alla de jag lärt känna via internet inte vet hur jag ser ut från höger
undrar om någon skulle känna igen mig om de såg mig från höger?
den dagen jag bryter detta mönster
ska ni veta att jag antagligen fått ett annat synsett på mitt utseende
ellr helt enkelt slutat bry mig om mina i grund och botten fåniga komplex

är ju egentligen inte relevant ellr kanske ens intressant att fundera på detta
men det är mina tankar vi pratar om här
de är oftast inte så intressanta
ibland är jag som JD i scrubs
glider iväg i sinnet och fastnar med blicken
och målar upp scenarion i huvudet

äääääsch
det jag skulle säga egentligen är att jag faktist tänker för mycket
och någon som jag tänker mycket på är faktist David
och jag saknar honom
och gräver honom för att uttrycka det i hans ord, huhu

ikväll ska jag chilla, läsa nån av böckerna jag lånade i dag, titta på en film ellr nåt
mysa med min katt
bästa myskissen i hela världen
blir ett bra avslut på en mysig dag som spenderats med mysigaste Lovisa
på det mysiga Lindhals med en mysig grilladkyckling panini

Och snart ska jag bege mig till mor
förhoppningsvis med lite mysiga chips i min ägo

.

Kommentarer
Postat av: elin

SVAR:



yes, det ska vi ha. lite roligt för dig också. ;D

2008-10-03 @ 21:12:25
URL: http://myheartshapedbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0