ah


jag blir inte särskilt lätt besviken
med tanke på att jag inte direkt har något att förvänta från de som ska föreställa min familj
men jag trodde jag åtminstone kunde förvänta mig lite mer av de som jag kallar mina vänner
nu gäller det här inte alla
och kanske är jag bara lite upprörd osv pga att det är så mkt i min skalle justnu som är jobbigt
men jag blir så besviken, när det är jag som måste tjata på människor om att de ska följa med
att de inte självmant väljer att komma ihåg
ellr bry sig om att det ska vara för min skulle som vi skulle göra det här
det är det enda firandet av min jävla pissiga 18årsdag som jag har haft att se fram emot
men nu känns det bara jobbigt och som man lika gärna kan strunta i det då en del inte verkar bry sig

trodde jag hade rätten att förvänta mig mera
jag har iaf engagerat mig för att göra andras speciella tillfällen till något roligt
men om det är såhär det ska vara när man på nått sätt försöker samlas och jag vet inte, ha trevligt för en gångs skull,
men att ingen kan, då vet jag inte.
jag har inte heller mycket pengar, och det vet de flesta om
men när man vetat i över en månad i förväg kan man väl förfan spara 75 spänn till att käka en middag
men tydligen var det inte så viktigt
jag kanske är otacksam, men det känns inte så just nu
jag är väl för fan den som haft minst att undvara när det kommit till sånt som kostat pengar i form av presenter osv
men jag har endå kostat på rätt mkt till de som jag anser som nära vänner
och jag blir rätt ledsen när man inte får samma behandling tillbaka
det handlar inte om paket osv
det handlar om att visa intresse över att vilja göra mig glad på det sättet som jag försökt göra andra glada

trodde det var det minsta man kunde begära av vissa
men tydligen var tillochmed det för mkt

och nu har jag ju iaf en tid för att kolla upp det som jag oroat mig för en bra jävla tag nu.
jag längtar bara så jävla mkt tills det här jävla året är över

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0