höst


blå himmel och sol idag
löven var så vackert röda

jag har rött mellan bena
haha
skönt endå att den kom
och nu har jag en tid till på tisdag, halv 11 för att prata om annat osv
på fredag käkar vi lunchbuffé med de som kan
sen utgång på kvällen, ska bli kul
vill piffa upp mig lite
och på lördag åker jag till kholm, till david
ska bli mysigt. jobbigt dock att jag ska ha min period men äh, det är inte hela världen
huvudsaken är ju att man ses
skippar kulturnatten, känner ändå inget direkt pepp inför det, handlar ju bara om att bli full nuförtiden
och då hälsar jag hellre på den som jag tycker om.

jag har fortfarande ont i foten så imorn kommer jag inte kunna vara med på idrotten
:D:D:D:D:D:D:D:D
hehehehe
asbra

nu ska jag göra nått att äta och glo lite futurama har jag tänkt mig
ajö


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0