idiot


idiot idiotidiotidiotidiotidiotidiotidiotidiotidiotidiotidiotidiotidiotidiotidiotidiotidiot

jag är osmart och lat och slapp och korkad och dum i huvudet.
jag vet bara inte vad jag sysslar med längre
ÄR dum i knoppen kankse
eller så har jag kanske vitaminbrist eller nåt?
ska till farbror eller tant doktorn senare med mamma
jag kanske har psoriasis också
har haft utslag/eksem på benen och diverse andra små delar av kroppen,
hade det förra vintern också
i sommras var det bra och min kropp behöver sol för att må bra
helt klart, det har jag konstaterat själv för länge sen
min morfar har tydligen haft psoriasis hela sitt liv
och jag sitter och läser lite om det, tydligen debuterar sjukdomen i tonåren för många
konstigt att ingen nämnde nåt om det förra året då?
och att jag hade en hudsjukdom när jag var yngre som de kallade ringorm?
borde dessa saker inte varit tecken på det om något? vafan alltså
kul att man får någon info av läkare liksom.... hoppas man får veta nått mer idag då
det är jobbigt när det kliar kan jag lova.
men, åter igen, jag är en idiot.
måste be dom kolla mina blodvärden eller vad dom gör, vill inte vara så här trött hela tiden
jag orkar ju inte bry mig om nånting, och jag vill ju egentligen göra det, bry mig alltså
skit

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0