kissnödig


jag är på biblioteket
håller på att kissa på mig så ska bara skriva lite snabbt och sen tömma blåsan
jag väntar på malin, den bögen, att hon ska höra av sig och följa med mig hem
jag har vart på stan och köpt skjortan jag suktat efter så länge
dock fick jag ångest då det var rea på en annan skitsnygg också
nu vill jag ju ha den också. aja
hursom, jag köpte blommiga tights också, fina som fasen

nu måste jag köpa salt och bomull bara, när malin kommit
oj klockan är över 7 och stan är stängd såg jag precis
fandå... fast ica är nog öppet iaf
jag vill köpa fler koppar och glas också, får bli en annan dag
och gardiner vore fint

iövrigt trivs jag underbart bra i mitt nya hem
undrar när jag slutar kalla det för nya
har ju trots allt bara sovit där 2 nätter och det känns fortfarande lite på låtsas
samtidigt som det känns så jävla bra så det finns bara inte
det är ensamt, och tyst och lungt. och jag gillar det
men vänner små, ni får hälsa på mig förihelvete för jag är ju endå ingen ensamvarg
har ju inget internet, och har tydligen inte VLC installerat längre på datorn
så kan inte se på film, och de enda kanalerna jag har är SVTs och 4an
whine
haha

nu ringde annika, som jag råkade kalla för gunilla i nåra dagar
de kmr tydligen till mig vid 8
malin tar tydligen bussen halv
jag måste hinna handla också
och kissa
WUUUUUUUUUUUUUUUUH

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0