25e igen


jag är så less
lesslessless
ledsen och trött och seg

pineapple express rullar på teveskärmen
jag vill också slå någon
och klämma någons kulor
jag är arg
de springer lika mkt som jag gjorde igår
mina ben gör ont
och min bröstkorg gör ont också
fortfarande
fast jag vet inte om det är drf ellr om det är pga andra orsaker
vad vet jag
jag kanske är hungrig, nu igen
skiter i vilket, skiter iiiii
jag vill bara sova men det har jag ju redan gjort för mkt nu

att göra:

tvätta
packa
skriva idrottrapporten till onsdag
stoppa tiden så onsdag aldrig inträffar
svenska, 4 uppgifter ellr så, HC andersen blabla
foto, skriva analys, fota uppgifter, ta reda på vilka vore ju bra också
bilduppgifterna
prata med syooooo
............ kmr inte på något mera
kanske för att det inte är nåt mer, men det är ju fan tillräckligt
jag är dålig

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0