god julnatt


katt!

hej och grattis på julaftonen

spenderat dagen och kvällen hos robins family och det var mysigt och trevligt
fick sängkläder och en jättefint ljuslykta av robins syster och föräldrar!
robin och syrran fick en pedikyrtid på söndag av sin mamma, så jäkla random men nice!
Han och patte ska på söndag få fotbad och massagestol och hela köret, lyxigt!
jag ska tigga om att han ber att få nagellack, jag är väl ändå den enda som får se det då liksom?
Åt cissis godgoda julmat, ville pröva allt som såg smarrigt ut men lyckades hålla mig från att ätasåmanspricker
men dessförinnan var det ju fika med tårta och godsaker till kalle
och senare på kvällen vart det lite öl och vin och quiz. mätt nöjd glad!

Imorn eller idag more like it ska mamsing och jag hälsa på morfar!
Jag har målat en förstoring av ett jättefint gammalt litet foto
på mormor och morfar när de var rätt unga som jag ska ge han imorn.
Jag hoppas han känner igen sig och blir glad!
Vet ju att han saknar fina mormor Maj-Lis v

mitt hår är nytvättat, långt och lockigt dagen till ära!

klockan är mycket, men robin är med sina dudes justnu och jag är ensam
ska ju upp skapligt imorn så borde kanske knyta mig snart.

beställde för övrigt snyggaste tröjan, tightsen och en asnice klänning på nelly
måste visa när de kommer.
Sen har jag ju inte hört nått mera från gallerix heller.. vill verkligen börja där.
men iaf, imorn ska vi ha förfest hos oss och sen karateklubben, ska bli jäkla roligt
att se hur mina vs- robins compadres funkar i samma rum liksom
alkoholen löser allt som man säger. eller nått

felice navidad muy bien

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0