11


jag har idag lånat 3e och sista boken i triologin av libba bray
läste ut ögat över månskäran på 2 dagar
upprorsänglar på 1 och ska toppa det med längtans rike,
alltså den sista i serien, på högst 3. den är tjockare än de två första så får se hur det går.
spännande är dem iallafall, hoppas att de filmatiseras, skulle vara GRRRRJT



idag har jag och robin 11 månader
så fort tiden går men ändå inte
känns som jag har känt honom hela livet
han är min bästa vän och älskling
nästa höst vill vi jobba och om lite mer än 1 år vara påväg
flyga och fara, resa och utforska, upptäcka och memorera
skapa fina stunder ihop att njuta av och minnas med glädje för evigt
är jag inte jävligt romantisk?
här är fin bild på han


Mamma fyller år imorn
ska avlägga visit och tänkte ge henne några fina kort
som jag hittade på Pärlan och Sessan, världens finaste kattmamma och barn
ååh som jag saknar dom.
ska sätta igång med maten nu då, köttfärsbiffar alá Sofia och potäter i ugn står på the menu.
klapp och tack för mig

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0