när morgonen nalkas


jag ligger fortfarande i sängen
efter en snart hel vecka av musikal och dans är jag trött som bara den
det har varit föreställning på föreställning sen hem bums i säng och upp å hoppa föreställning
en rolig härlig glad vecka bortsett från min förkylning som inte ger sig
näst sista föreställningen idag och imorn efter sista blir det musikalefterfest
kommer minnas den här veckan och le när jag ser tillbaka




sören hade skönt nog dessutom sagt tisdag förmiddaq ang PArapporten.
(få ditt ärsle ur vagnen nudå dit retard!!)
dock har jag sopat vernissaget under mattan och deltar inte.
det blev för mycket för mig. allt blev för mycket

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0