gomorgon


titta vad tidigt jag är uppe idag!!!!!!!!!!!!!!!!!

nej jag ljuger
jag ahr inte lagt mig ännu...
jag spenderar natten med att glo på harry potter 1.
naä fyfaN TÄNKTE JAG NÄR JAG (ORKAR ITNE SKRIVA OM SÅ BORT CAPS)
upptäckte att jag råkat fixa svenskt tal.
wtf
jag HATAR dubbade filmer. hatar
hatarhatarhatarhatarhatarhatarhatarhatarhatarhatarhatarhatarhatar
sämst.
men såg den. jaha. sög ju ännu mer balle på svenska.
fan förstår inte förädlrar som väljer att visa sina barn dubbade filmer
vafan visa dem på engelska med svensk text så de blir lite jävla kultiverade
så jag lärde mig läsa och förstå engelska.
tänk alla tröga barn som bara fick se dubbade filmer när de var små.
stackare.
släng till dem boken på svenska om ni vill att de ska få ta del av skiten på vårt tråkiga språk.
om jag får barn ska de fan få se på franska, spanska, engelska filmer, ENDAST, med svensk text.
gud så bra education. asbra faktist.
men nu har jag glömt vad jag tänkte skriva från början.
hm
iaf så fixar jag i detta nu resterande 5 filmerna. fast på engelska, ofc.
robin sover, och ska upp om 1 timme så jag borde lägga mig och låtsas ha sovit.

här är jag idag, walkin on sunshine så att säga


här i svartvit. gud så kul. nejmen jag hade tråkigt
försökte mig på att fixa en ny charmig cv bild men inte blire nån av dessa 2 kan ja lova


thärr ju göu

.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0