ni undrar vad fan jag vill?


inte ett skit
förutom att påminna mig själv om att sneluggen regerar

aldrig känner jag mig så snygg som när jag känner mig snygg i min snelugg
oavsett om jag ler konstigt, jag vet.



vilka konstiga axlar jag fick på bilden btw? slokaxlar
som en vissen blomma.. lite så känner jag mig
har inte blitt vattnad med rätt vatten på senaste året eller så..
formen, den fortsätter att utebli.
äh, vad gör det, tänker ni, men jo det ska jag säga er, det gör en hel jävla del!
på måndag är det jag som äntligen införskaffar prima träningsbyxor!

men ikväll inget sånt.
nu blire ett böj i vardera öga med ögonfransböjarn sen bär det av till bekantskaperna
jag skulle vilja bli full..
riktigt full. synd att jag är pank och alkohollös då.

.

Kommentarer
Postat av: MATILDA

cool bild :D

2010-10-25 @ 17:57:52
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0