hår kråm





aah å däää och gillar mig själv lite
för att jag är så duktig på att klippa mig själv men trög för att jag väntade så länge
nu är det bra som satan typ, och lite gladare blir man ju då
även om man känner sig som en strandad val när man låter fräknarna frodas
skiiiiiiiiiter iii eller näe har en 5 månaders plan som börjar idag 1e maj.
1e oktober ska jag vara smal. det är bara så det är.
dumt bara att mamma gav mig påskägg igår fyllt med chokladäggisar...
fast det är så slut nu så det räknas inte ens. heh.
POWER äre som gäller nu, munch ska endast bestå av clementiner kiwi vattenmelon
ah sånt där som är GOTT som fan på sommaren och som man inte får dåligt samvete av.

så lite glad för att finnas är man väl




.

Kommentarer
Postat av: hajpådaj

är det där ditmålade ögonbryn, jag tyckte det var snyggast utan dem

2011-08-04 @ 20:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0