helg1


skön helg!
Maria blev frisk i fredags
dansandet, visitkort och kurragömma var otroligt kul
bland annat förlorade jag min septumkula i ca 5 minuter
pga den här saken som jag hade i näsan
som Calle bananskalle prompt skulle sätta dit




Lördag var sjukt kul den också
Lovisa bestämde sig efter några om och men att hänga på
bästa alltså!
Maria & Calle var glada och packade och slogs
jag kramades ist
haha mina underbyggda aggresioner togs ut under flertal tillfällen
kvällen rundades av med samtal med en sotare
och en karuselltaxifärd hem till fyrby
väl där delade jag slaf med ovanstående velare
somnade inte förrns runt 9-10 imorse dock
kunde bara inte sova
haft ont i magen nästan hela dagen
men lovisa och jag tog en fika på fräcka och lite choklad tog bort värken en stund
ikväll är jag en kvinna igen, det är rätt skönt & lite jobbigt med för den delen
läskigt hur snabbt man blir vuxen

sen när misstar folk mig för att vara 20-22 liksom?

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0