löööörrrrr


haha facktup natt
skylle jy inte dricka jy!
men nu blev det som det blev och fyfan va roligt det och och jävlar vad full jag blev
herrgu vad jag inte minns vad jag pratade med en del människor om
haha kalle härlig kille, tumme upp maria, sicken festlig prick!

bästa maria alltså. saknat henne ju
hoppas hon är hemma hos mammsen imorn kväll
och vill göra mig sällskap när jag ska tvätta, hihi
haha har inga rena strumpor, använt sockar i över en vecka

idag har jag pluggat lite matte med elina och cami
haha jag hatar matte alltså
failar jag proven kmr jag nog byta bort det

på fredag ska jag till sanna wiiiiiiiiii jag längtar det ska bli kulkul
slå mig på fingrarna om jag slösar mer pengar innan dess
jävla pengar
allt borde vara gratis

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0