kissnödig


jo jag är kissnödig
men ska bara skriva lite kort här och sen stänga av, springa på toa och sen lägga mig

vart inte en såpass fin grekisk prinsessa som jag tänkt mig
skitsamma jag var sexig iaf
ehe
jag har ont i foten jättemkt när jag går
det är lite jobbigt men asbra om jag slipper springa 3000 meter på onsdag på gympan
eftersom bosse sköt upp det

well well
jag ska bli badvakt ännu mera bestämt nu
ska bara ringa micke om det så är det nog kirrat
simskolelärarinna den här terminen ut och aldrig mer igen!
gillar ändå inte bullar SÅ mkt

och på fredag ska vi käka kinamat, funderar på att fråga david om han vill komma hit och joina
hm, vet inte
det vore trevligt, kanske.
saknar han. fan.
tkr inte om att sakna människor, det är jobbigt.
och påfrestande.

i fredags grät jag jättemkt när jag var med lovisa
hon är världens och universums bästa
det är skönt att gråta med henne.

nu ska jag springa och kissa och sen lägga mig och läsa


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0