måndagar är sämst men inte ändå


fast lite ändå
jag vet inte riktigt vad det är för fel på mig
börjar gråta över smågrejer
minsta sak om robin säger nåt jag blir ledsen för gör så tårar börjar trilla
gillart inte

börjar bli riktigt jävla lat nu
men ändå inte
har tränat och sprungit på löpband 2 gånger förra veckan
3 km i onsdags efter work och 7 km igår söndag
snacka om trött i vaderna
körde lite maskineri oppå det och situps i sån man
håller fast med vaderna och gör situps från uppåner
aj min mage, har inte kunnat vrida på mig knappt
skulle gått och simmat idag men orkar inte så på onsdag tar jag igen det
plus att robin sa att han kunde följa med så lite extra roligt blir det då!
skolan.... usch. vet hur mycket jag har att ta itu med och luften bara pyser ur mig när jag bara tänker på det. hindrar tankarna därför med att läsa och åter läsa. har inte läst ut den jag skrev om, längtans rike. den är så tjock egentligen borde jag sitta och sy och skriva i loggboken och skriva klart det där... ja. ehm. men blir så trött. ska. snart. robin och jag tittade på hur man gör häftiga batik på youtube. ska pröva sen. vill ju faktist ha bra betyg. får se när jag får arslet ur vagnen. klänningen är ju i princip klar, jag vet vad som ska göras, jag är bara seg på att görat. måste se till att göra nån jävla lista över allt jag måste ta hand om.
kan inte hålla allt i skallen!

här är nya tröjan och bästa snasket i världen



har inte sminkat mig idag.. känt mig rätt grå och ful faktist
måste verkligen VERKLIGEN få min ända ur vagnen
har behövt göra nåt med håret hur länge som helst
men det är bara det att jag inte vet om jag vill tona mörkbrunt igen eller bli blond
vore fint med blonda slingor och så.. vet inte hur jag vill bara.
vore fint med ljust till sommarn ju!



om jag hade en sån där jätteintressant välläst blogg hade jag frågat
vad tycker niiii
men jag har inte det så får väl bestämma själv
robin vill ju att jag ska ha mörk page egentligen
men jag som har tendens att vilja göra tvärtemot vad andra tycker
vill ju nu ha långt blondt hår bara för det.
kankse inte bara för det men minns ju när jag hade just långt blondt
och klippte av till mörkbrunt kort bara för folk sa att jag inte borde.
jag är ju dum i huvudet på riktigt alltså

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0