jag hatar måndagar


jag hatar tröga idioter som inte kan hålla käften
jag hatar att den här världen ska vara så jävla orättvis
jag hatar snö
jag hatar vinter
jag hatar sverige och människor i ren och skär allmänhet
jag hatar min mamma
jag hatar att jag lider av näringsbrist
jag hatar att bo hemma
jag hatar att mitt såkallade hem inte är ett hem
jag hatar att jag har 25 kr kvar den här månaden
jag hatar allt, alla och mer därtill

men jag älskar dig
snälla du får inte dö

jag dränker mina jävla problem i lika många liter öl
som de tårar jag låter sippra ut i de stunder jag tillåter mig vara svag
jag vill bara vara full, tom och glad

.

Kommentarer
Postat av: bacon

jag finns om du vill prata, om vad som helst!

2008-12-09 @ 01:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0