i said yo yo yo


småtrevligt hemma hos avve igår då
jag tkr nog att det var för trångt och för mkt småbarn där
men det fanns de som var coolt utklädda
elli tex bara gled in där och var världens snyggaste som amy wino
skithäftigt
och mina små brokeback mountain bögar var jättefina

haha gud alltså, jobbigt det där var dessutom
fan, jag är för trevlig
kan ju inte bara säga låt mig vara, skulle känna mig skitdum
men samtidigt är det så jag känner. fan
äh, bara att fortsätta vara passiv kanske

idag är det sagt att jag ska käka pizza med min hemkommna säl
malinmalinmalinmalin
jaaaaaaaaaaa
jag har saknat sälen
och jag är ashungrig
måste skriva om ukulelelelelelelen också
och göra klart mitt cv
den här kommande veckan ska jag plocka upp mig själv igen
jag mår rätt bra nu endå
känner mig mkt starkare i sånt här än vad jag gjorde förr
som sagt, det är hans förlust

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0