ojojoj


ojojojojojoj
vad gör jag
jag vet inte
jag vet bara att jag saknar dig
och att jag blir glad när du ringer sent på kvällen efter att ha sprungit så du nästan sprängs

helgen var rolig, jag vart full

kommande helger ska bli roliga
nu på fredag blire utgång och lördag äre jonnas och ciccis kalas
jag ska va en grekisk prinsessa, ascoolt
och nästa helg äre löning och utgång och kuturnatt, förhoppningsvis hälsar mattias på
vore kalaskul

helgen efter det kmr jag antagligen hälsa på dig
hoppas du tjatar lite till, hihi

sen tror jag, nu sitter jag ju och räknar veckorna framåt i huvvet här
kanske räknar fel
men borde vara rätt
och då äre så att jag och lovisa glider till stockholm, det är ju iof på en måndag tror jag
men vi ska glida på stan, shoppa, se built to spill och dricka öl som fan
ska bli så otroligt jävla kul, bästa vännen, bästa födelsedagspresenten.
måste boka biljetterna så fort pengarna har rullat in

och justeja, jag vill köpa snygga jeans på monki, 500 pix, men de är lätt värda

nu ska jag sova och drömma om kommande tider och annat fint




Say nighty-night and kiss me, Just hold me tight and tell me you'll missme


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0