het hetare hetast


otroligt het dag
varma augusti, fy bövelen vad trevligt
här följer lite irrelevanta uppgifter pga tristess

Fem frågor om förhållanden
Är du singel? - Näpp
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - kanske, faktist
Kärlek eller sex? - sex med kärlek
Har du varit kär i någon? - Ja!
Finns det någon för dig just nu? - hihi mm
 
Tio frågor om dig själv
Ditt namn? - Sofia
När fyller du år? - 8 september
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? - piercing i läppen, septum och 8 mm i båda örsnibbarna
Vilken årstid är bäst? - summer in the city
Vad tycker du mest om hos dig själv? - min bästa egenskap är nog att jag tkr om att glädja de jag älskar
Vad är du bra på? - rita.. kanske lite iaf. heh. läsa är något jag gör bra. leka är jag också duktig på
Vem älskar du mest på denna jorden? - Robin och mina vänner och stundvis, min familj
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - med robin annars blir det oftast mest sömnlöst. fast det blire med han ibland också

10 frågor om dina vänner
Vem är din allra bästa vän? - Lovisa
Vem vet allt om dig? - Robin och Lovisa
Vem är roligast av dina vänner? - Maria och lovisa och elina och malin :)
Vem är snyggast av dina vänner? - alla, på sina egna sätt
Vem är mest partyprisse? - Maria
Vem är den du helst har filmkväll med? - Robin!
Vem av dina vänner är mest "evil" - haha Malin, sometimes
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Lovisa ellr Maria

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - .... papi
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - det artar sig
Vem är farligast i din familj? - min idiot till syskon
Vem ser roligast ut i din familj? - svår fråga... alla har sina egenheter
Vem är coolast? - pappa, lätt
Har ni något husdjur? - 3 kissar :)
Vem har du mest gemensamt med? - pappa tror jag
Vem står för underhållningen? - vet int

10 frågor om idag
Vad har du gjort? - solat och simmat och ska snart baka en kladdis och sen tvätta!
Har du varit glad idag? - japp!
Har du varit ledsen idag? - nejdå
Har du gjort något bra idag? - simmade åtimnstone 22 längder idag iaf
Vad ska du göra nu? - baka
Har du gjort något dåligt idag? - tyckt att robin är en tjockis, fast en söt sådan
Vad har du ätit idag? - rostmacka och makaroner och köttbullar
Har du duschat idag? - mm efter simmandet
Är du trött nu? - lite. mina fötter ömmar iaf
Vad händer imorgon? - softa, simma, sola, chilla. vem vet!

Telefon/Mobil
Vem ringde du senast? - robin skulle jag tro
Vem ringde dig senast? - pappa
Vem sms:a till dig senast? - lovisa
Vem sms:a du till senast? -  lovisa

Övrigt
Är du hungrig just nu? - nä, åt nyss typ
Vad är klockan nu? - 19.18
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - förra veckan
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - igår

Musik
Lyssnar du på musik just nu? - nä
I så fall, vilken låt för tillfället? -
Vad gillar du för musik? - lite olika

Kärlek
Har du kysst någon idag? - ja
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - ohja
Har du ett förhållande? - Ja :D
När går gränsen vid otrohet? - svårt att svara på
Är du romantisk? - vill vara det ibland men vet inte. kan inte se mig själv som det på ett seriöst sätt
Är du svårflörtad? - kanske, kanske inte. tror det är mest jag själv som vet vad jag vill, iaf ibland
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - haha ja-a
Har du nångång slagit någon? - faktist...
Har du lekt med någons känslor? - nej
Länge höll ditt längsta förhållande? - är mitt uppe i det och vill att det ska fortsätta vara mitt uppe i det
Hur länge var ditt kortaste? - robin är min första riktiga pojkvän :)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - jag vill vara med robin
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - inte tillsammans
Är du en bra pojk/flickvän? - jag vill vara det. så försöker
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - robin
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - robin
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - ne
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - ungefär samma som mig så haha.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0