det känns inget bra


inget bra alls
idag har mina ögon vattnats ett tiotal gånger på stan och kommunaltrafiken
känt mig fånig och stirrat ner i marken
känt mig arg och besviken
på alla

bortsett lovisa, hon gjorde mig lite glad på eftermiddagen

jag är så trött
och jag är så besviken som sagt
även på mig själv
allt känns meningslöst

det gör så jävla ont inuti och jag vill bara rädda dig men jag kan ju inte

tog en omväg med spårvagnen
gick av vid min blivande hållplats
ställde mig och tittade upp mot mitt blivande hem
tjöt ett tag därutanför
de hade hängt upp fina gardiner
sen gick jag och köpte skräpmat

det enda jag gjort idag är att böla och att käka
vadå tröstäta

.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Se på en sorglig, fin film. Och böla ännu mer, det brukar jag göra när allt är bajs..

2009-01-26 @ 23:25:02
URL: http://heedthiswarning.blogspot.com
Postat av: Maria

puss gulla.



btw.. oxelbergen är ju PRO! ;P ja kollar oxå lägenhet där. :D

2009-01-27 @ 13:36:30
URL: http://scrawl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0