oh snap


hostat som en jävla idiot i flera dagar nu
tydligen börjar jobbet nästa vecka som tur är iaf, skönt
fick en enorm räkmacka på jobbmötet igår
nu nös jag 3 gånger

david ringde mig inatt, jag blev chockad och lite förvirrad först
slutade med att vi pratade i 2 timmar
läskigt att någons röst kan vara så bekant efter så lång tid
3 månader sen nästan exakt som vi pratade
hursom, det var trevligt och kul.

sen sov jag inget inatt för jag hostade för mkt
och jag orkade inte gå till skolan idag som jag bestämt mig för
men, jag är klar med mitt cv
och jag räknar med att jag kan använda annika som referens
så jag skickar det nu. oh jösses, jag skickar det nununu

nu har jag skickat det
jag har sökt jobb
woooh
shit
bara att luta sig bakåt och invänta svar dådå

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0