syr och pillrar


har precis sytt in ett par jeans åt robin
jag är lite nöjd med mig själv
håller på och sprättar upp mina gamla cheap monday jeans
ska fixa dom också, så man får nån användning för det man har
såattsäga

för stunden är det bara jag
och simBAH (man måste nästan säga hans namn så) hemma
ellr, egentligen är jag ju hemma hos robin
men det har ta mig tusan börjat kännas som ett andra hem
var ett tag sen jag var hemma hos mig
robin måste ju sova här eftersom simba är här på en liten vistelse
och så har han ju haft halsfluss nu nåra dar
jag har fått agera mamma/sjukvårdare och klagomur
haha

huvudsaken är ju att jag mår bra med dig
och det gör jag, så jävla bra
det har ju gått rätt fort egentligen
men som du säger och som jag säger
känns som man kännt varandra i flera månader

nu ska jag äta lite av kladdkakan som är kvar
sen ska jag fixa klart mina jeans
produktiv dag det här

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0