heipaa


säger mitildi ibland. fint äre
jag flyttar om mindre än 3 veckor
jag och min man ska bo ihop, typilu
i en vindslya, underbartunderbart klart packat inte klart men underbart
imorn söndag, jag jobbar.
idag fick jag en gratis plastpåse nere i kiosken när jag handlade mjölk, ägg och nudlar
mammsen till nåra kids jag är simskolelärare till jobbar nämeligen där
och hennes gubbe äger kiosken. coolt säger jag. plastpåsar är gött att ha.
måndag ska jag vara pippi långstrump har jag tänkt mig
får se hur jag gör efteråt, kanske barnen blir glada om simfröken är pippin?
eller lite pippi, som i koko. galet hursom
men ska bli roligt
nu ska jag springa ner och öppna porten till robiiinnnnnnnnnn
heipa

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0