choking and smoking myself into a hole


Where the only way out is to sleep and to dream, and to cry
[out your name]

Helvete. vad trött jag är på precis allting.
allt och alla irriterar mig
och jag kan knappt och jämnt sätta fingret på de egentliga bekymmren
att tröstäta och att ignorera hungerkänslan
att försöka fylla nått slags hål i mig
jag vet inte vad jag hungrar efter
jag vet inte vad jag vill
men vad jag vet är att som det är nu funkar inte
men jag vet inte vad jag ska göra åt det

som jag nyss skrev till maria
jag är på konstigt humör och behöver skratta och tänka på nått annat

känns som jag har gett upp om den personen jag har varit
känns som om allt bara blir fel
allt bara är jobbigt
allt bara är skit
alla förhoppningar jag har bara smulas sönder
allt jag önskar aldrig slår in

igår läckte jag okontrollerat över att jag kände mig ensam.. och övergiven. antar jag
känner mig så sjukt patetisk.
och inombords kokar jag av en ilska jag inte vet vart den kommer ifrån
och jag vet inte vart jag ska rikta den. mer än mot mig själv.
och stundvis råkar jag rikta den mot andra
som jag egentligen vet inte vill mig annat än väl

jag är så jävla trött

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0