tralala lilla molntuss





igår, jävla humör man var på
robin verkar ändå förstå lite mera nu... min fina
efter ditten och datten satt jag och skrattade så jag fick magknip i victors soffa
vi försökte kolla på luftslottet som sprängdes
men jag fann inte koncentration som nått lätt i det ögonblicket
blev biläventyr till mcd och 3 cheese som tog evigheters att äta
babbelmaja, det är jag.
kortsagt, välbehövda skratt införskaffades
kvällen avslutades så fint, vi jagade varandra som 2 små barn hela vägen hem
skrattandes och flåsandes, sen föll vi ihop i sängen och somnade gott efter diverse pussar

justnu slöglor jag avatar och borde diska m.m, men palla
lovisa ska komma hit, vi ska pula med hennes jeans som jag syr in
sen blir det att fara med henne hem till hennes mor&far.
grått utanför vårt fönster idag
men jag känner mig lite mer som en sol inuti än vad jag gjorde igår iallafall

är ju bara det här med skolan som gäckar mitt sinne.
och studentmössan, KAN de ta och svara på mitt mail idag eller?! jävla

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0