I find you quite nifty


så jävla fiffig liksom
nejmen på seriöst jag har haft världens ofiffigaste dag
bakis var jag till större delen av den också. kvällen var bättre
robin är i spanien men kommer hem igen på onsdag
då lovar jag att jag är en aningens nifty igen
höhöhö

var för övrigt på fetaste undergroundklubben inatt
ist för augustigfest blev det dansdansdans
magda och jag skakade rumpa en hel jävla del
jag blev helt blöt och vinglig
fet huvudvärk när jag gick hem och lite fet mat med oppå dä
och den började fint när jag bekände mina innersta känslor för lovisa
jag pratar så vackert på fyllan
jag är! så vacker på fyllan
nej men skämt åsido det var jätteeeeeeroligt
nu glor jag på eclipse, brudig som jag försöker vara ibland

.

Kommentarer
Postat av: Klara

Haha, tack så jättemycket! :D

2010-09-08 @ 08:47:59
URL: http://blix.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0