friday night im in loveeee


robin är min plutteplutt
vi bråkar ofta säger en del vänner till oss
grejen är att hellre ventilera sina tankar och irritationer på direkten istället för att gå runt och må dåligt och vara sur över nåt och sen kanske det eventuella bråket/tjafset blir än värre? folk som inte vet hur robin och jag har det när vi är ensamma kan egentligen inte uttala sig, dvs ingen kan säga nåt i den saken mer än han och jag. Han känner mig så otroligt väl, bättre än mig själv ibland skulle jag kunna påstå. och jag känner han utan och innan. vi är väldigt öppna med varandra. och han är min bästa vän. vi kan prata om nåt, jag blir upprörd, han tycker det är kul, jag blir mer upprörd, sen gör han nått som får mig att skratta eller le lite och sen är det över. på det viset går man ju inte och bygger upp all småskit som kan påverka en när man bor tillsammans, utan istället kan man må så bra som möjligt hela tiden, och slippa de största bråken. kan väl påstå att vi haft 1 big fight. gillades inte. man måste kunna prata med varandra och lyssna på vad den andre säger. även om jag avskyr när han fiser. haha. är fortfarande otroligt kär i honom efter snart ettttttttt helt år tillsammans. hade aldrig trott att jag skulle finna någon som fyller mig med så många känslor och som jag ser en lång framtid med. älskar honom, älskar vår lägenhet, älskar våra drömmar, att vi delar på kläder (han använder mina flannellskjortor mer än jag själv gör haha), musiksmak, humor, åsikter i allmänhet. sen, visst. precis som alla andra har vi våra meningsskiljaktigheter, vi är 2 personer, inte 1. men han är den finaste jag vet. både in och utsidan. (och att båda blivit lite rundare om buken på det här året beror ju bara på att det är bra med mer att älska hehe). men det vill båda också ta itu med. ibland tillsammans, ibland på eget håll. vi har saker vi gillar att göra ensamma, och saker som är bäst att styra med ihop. han hjälper mig att må bättre, han tjatar på mig så att jag orkar vara den jag vet att jag faktist kan vara. han är min inspiration och min vän, min kärlek. utan honom hade jag fortfarande varit lika förtvivlat vilsen som jag var. nu ska jag inte smöra mera. istället ska jag smsa bape och sen ska vi sprita hemma hos linus, de har säkert redan börjat men jag har lagat mat och chillat hemma efter musikalrepitionen som gav mig träningsverk.

pz <3 blaze och music!!!!!!
det var allt för mig och jävlar vad länge sen jag skrev såhär mycket haha

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0