sjung om studentens löckliga daaar


låtom oss fröjdas i ungdomens vååår
än klappar hjärtat med friska slag, oooooch den ljusnande framtid är vååår
iiiinga stormar än, i våra siiinne boo hoopppet är vår vään
å när vi knyta de förbund i det lund
härlig härliga lagrarna groo hääärlig hääärliga laaagrarna grooo
HURRAA

jag kan sången nu. efter mösspåtagningen igår.
de tvingade oss att sjunga den 7 gånger typ, sen fick vi ta på mössan
och sen sjöng vi igen och sen gick vi!
typ

måste rensa mitt skåp och mitt bildfack.. usch orkar inte
är trött efter en kväll som igår
kul och knasigt.
lovisa och jag snusade och jag blev desorienterad
och sen köpte vi slabbig pizza och slabbade hemåt, lovisa till therese och luder
och jag vinglade sakta själv hem
sov som en redig jävla sten. 
nu ska jag slänga på bikinin och trampa bort till vasa
SOOOL, hehhe. får se vad som händer iövrigt idag men i vasa ät det frukost som sker



såhär snygg och vacker var jag igår.
bra va?

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0