tart jävligt coolt


återigen visar sig mitt konstiga beteende
stress och ångest resulterar i handlingsförlamning
har sjukt bajsmycket att göra
vet fan inte vad jag har att le åt alltså
musik i princip. mycket musik på senaste tiden
drar mig till minnes om torsdag natt. helt maniskt musikupplyst
och att spela zelda på piano är ju jävligt fräckt, oavsett vad lovisa säger
spelar oskyldig när jag vet att jag borde dömas för diverse brott

det är inte tanken som räknas, det är handlingen i praktiken
och idag har jag handlat mat iallafall
måste gå till handling inom övriga punkter i den inre dagordningen



jag vet att jag aldrig skulle försöka mig på nått så orättvist.
ändå gnager tanken i mig. tänk om allt bara är fel och orättvist redan som det är.
jag borde skatta mig lycklig. dumma jävla idioti är vad detta är

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0