återigen


slutet på jobbcoach eran.
lärorikt har det nog vart men ändå tycker jag att ett jobb i praktiken vore det bästa.
imorn har jag en arbetsintervju, gissa vart?
det är lite så att jag inte vill berätta just för att då jinxar jag det.
men imorn gör jag väl mitt bästa för att få anställning.
tråkigt bara att det är inte är längre än dit mina ansträngningar de senaste 3 månaderna ledit mig.

saknar lovisa förfärligt. vill åka och hälsa på henne.
oslooslooslosooslsosoolsoslo
en vecka har jag tänkt stanna hos henne när det väl blir av.
början av november kanske, tågbiljetterna är billiga då enligt de jag kollade upp på sj.

ska träffa alex nu, vi ska gå en långpromenad!
jag ska få träffa den mytomspunna hugo. voffsingen!

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0