röv


känner mig

förbisedd ensam bortglömd ful äcklig trasig tråkig tjock lat passiv hemsk tvär grinig löjlig överdriven negativ

jag ÄR dock ful idag
och tjock
plus att mitt hår är asskitigt
dock är håret fint, även fast det är skitigt
men jag är fulfulful
hemsk äcklig och grå och röd och svullen

jag känner mig som en stor jävla prickikorv

jag saknar lovisa

och jag känner mig så jävla småaktig
missunsamm
patetisk

PANK

trög idiot larvfia

fyfan vilken jävla dag

men jag ska tydligen på vidareintervju på måndag ang flottjobb
inte särskilt principfast, den där sofia
men vad fan ska man göra idagens samhälle då?
SUCK IT UP din jävla tönt vill jag skrika till mig själv
ÄNDRA PÅRÄ DÅÅÅÅ
att det ska vara så jävla svårt att jobba bort allt dåligt och ist se bra saker
eller bara ta itu med nått

idag hatar jag fan mig själv otroligt mycket än vad jag gjort på länge
fast hel tiden moler det lite grann sådär
ligger och gnager
molmolmol

jag är fan störd

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0