i skallen

10 FAVORITER
Färg: svart som natten och ljusblå solig himmel
Mat: min kärlek till champinjonsoppa och sparris bara växer & växer
Band: the libertines, the smiths, justice, foals, the strokes, vampire weekend, band of horses, dr dog, built to spill, edward sharpe and the magnetic zeros, mgmt, of montreal, the rolling stones, the seeds, listan kan bli oändlig men det där är mitt nutida.
Film: Up, 500 days of summer, gud att jag aldrig kommer ihåg filmtitlar alltså.......
Bok: finns för många, för mycket, oändlighet
Sport: vatten, runtom, inom, utom, mitt i allt. åh vad jag vill dyka i havsvågor
Årstid: sommar sommar sommaren i somras kommande somrar och enbart somrarna
Veckodag: som arbetssökande är det i princip ingen skillnad?
Glassmak: sorbet, i fruktig smak. eller kulor med olika frestande för stunden
Tid på dygnet: 11-13. ligga och dra sig och vakna tiden, & 01-04.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: göra inget humöret. relativt fint m.a.o
Smak: våffla med grädde och hallonsylt
Kläder: svart som katten som är svart i natten
Bakgrund: built to spill spöregn kissnödig småhungrig mörkt
Nagellack: avskaft rött
Tid: 19.25
Omgivning: jävla höst
Irritationsobjekt: att jag inte har pengar, pengar =oberoende

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: hade en vän som blev mer än vän som jag ville ha som vän igen och tvärt om igen
Brutit mot lagen: stulit, supit, knarkat, slåtts, vandaliserat, pinkat på en bil, laddat ner film. shit dö vad badass man kan bli
Blivit arresterad: ja
Badat naken: ja
Varit med på TV: i 1 sek kanske
Kysst någon du inte känner: ja

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: robin, lovisa, maria
Du tycker om: robin, lovisa, maria
Du inte gillar: för många för att orka räkna upp här

2 VAL
Kaffe eller te: kaffe mocha
Vår eller höst: vår

1 ÖNSKAN:
Resan. med stort R.

.

Kommentarer
Postat av: Klara

sv: tacktacktackTACK! :) och i like din musiksmak! :D

2010-09-14 @ 22:33:36
URL: http://blix.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0