ännu en måndag


men idag är jag inte död iaf
Pernilla och jag har fotat självporträtten i studion
jag gick upp kl 6, och var vid studion kl 8
skittidigt för att vara jag, haha stolt typ
blev asbra både för henne och för mig
och sen fotade hon mig lite mer lättklätt, haha obekvämt
det är i såna situationer jag fortfarande känner av min blyghet
anyhow, vi ska fota i gamla biblioteket också nån dag. ska bli kul

idag ska jag till linköping med maria, ska bli roligt
är så jävla glad att vi börjat hänga mera igen
hur kan jag ha haft sån tur att bli granne med en sån jävla skön person egentligen?
nöjd som en katt i en solfläck

nu ska jag rusa till spårvagnen och äta lite mat i skolan förhoppningsvis
för en gångs skull
näringsbristen blir ju inte bättre direkt
so long adieu

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0