bara dårar rusar in


idag väcktes jag av ett samtal
och jag kan ju tala om att det inte var en rolig konversation som följde
och min bror störde och drog upp dörrn och rusade in i rummet mitt i samtalet

allt jag egentligen har att säga är
VEM FUCKING VARE
VEMVEMVEM
blir ju riktigt jävla arg iochmed att jag redan trodde det här var överspelat
och blir orolig
och rädd
och skamsen, även fast skammen inte borde vara min
fyfan

fyfan

nu har jag ännu en sak i orohögen i mina tankar
det här är ju fan helt ofattbart
hade jag vetat vems felet är........ jag hade så slagit till den
hårt och mkt, på dess nedre regioner
fyfan hur kan någon vara så puckad, ARGGHHH

aäe, fucking jävla skit
jag har ont i magen

.

Kommentarer
Postat av: calle

KICK SOME AS!!!

2008-12-29 @ 16:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0